dijous, 10 de novembre del 2016

EL MEU AUTORETRAT



Hola! Em dic Naiara Torregrosa i tinc 15 anys. Sóc una noia alta i prima, amb els cabells castanys i llargs. Els meus ulls combinen amb el meu cabell, ja que són del mateix color.

La gent diu que sóc molt empàtica i directa, i que són de les meves millors qualitats. Jo no sé si aquests trets meus són qualitats o defectes, ja que a vegades dic coses que no hauria de dir i em poso massa a la pell dels altres. El que sí que tinc clar és que un dels meus defectes és que penso massa en tot.

Quan em miro al mirall, somric i penso en la sort que tinc a la vida, ja que sempre somnio que un dia tothom estigui en igualtat de condicions i vivint bé.

De petita recordo que reia molt, cosa una mica contradictòria ja que era molt sensible, i ho segueixo sent. Això ve que sempre espero que tothom sigui altruista amb mi, ja que jo també ho sóc. Òbviament no tothom ho és, i m'afecta molt i em fa mal.

M'encanta l'anglès, per això voldria viatjar als Estats Units. Només escolto música en anglès, i m'agraden molt les cançons d'un cantant anomenat Shawn Mendes. No puc sortir de casa sense el meu mòbil, perquè necessito escoltar música.

Seguint parlant dels meus gustos, el meu menjar preferit és la pasta, l'amanida i la síndria, i encara m'agraden més si els menjo un dissabte, el meu dia preferit de la setmana.

Sóc de ciències, i això em fa tenir molt clar el meu futur: la medicina.

M'encanta ballar, i m'encanten les meves amigues. M'encanten tant que una de les meves pors és estar sola, sense elles.

Aquests anys a l'ESO, on he viscut tantes experiències i tants canvis, m'han fet tenir un lema: "Fes, digues i sigues com vols, el que pensin els altres és igual".

Així que, resumint i per acabar, sóc una nena amb molta sort de viure on viu, que té insomni a les nits per pensar massa, bona en els estudis i que li ha marcat una pel·lícula anomenada "Bajo La Misma Estrella".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada